Kundtjänst

 
Kontakt Reklamation Orderstatus  

captcha
 

Kundtjänst

Om du inte hittar den hjälp du behöver här på sidan eller via formulären är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på:
info@sigro.se

Kundtjänst telefon 0478 - 475 90:
Mån-fre: 9.30-12.00

Öppettider butik helgfria vardagar:
Mån-fre: 13-18

 

Lördagsöppet:
Lör: 10-14

 

Påskhelgen fredag 14/4 till måndag 17/4 håller Sigro stängt. 

 

OBS:
Sigro har fått ny postadress, korrekt adress är numera: 

Sigro
Centralgatan 18

365 42 Hovmantorp 

Hitta till butiken >>
Karta över butiken >>

Fråga supporten - få svar direkt

Din fråga:

Exempelfrågor

Presentkort »
Gör någon glad - ge bort ett presentkort.
Det är väldigt enkelt att ge bort ett presentkort på sigro.se. Sök på "presentkort" och ange vilken summa du vill ge bort. Genomför sedan ordern precis som vanligt, och inom några dagar kommer presentkortet hemskickat med posten, alternativt om du själv väljer att komma till vår butik och hämta det.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.
Leveranstid »

En beräknad leveranstid finns angiven på alla produkter i butiken. Vi reserverar oss dock eftersom detta är en uppskattning baserad på normalt lagersaldo och restnoteringar kan uppkomma.  

Efter att du lagt din order kan följa både orderstatus och leveranstider via Mina sidor. Du kommer direkt dit genom att klicka här.

 

Eftersom vi erbjuder ett stort sortiment av produkter lagerhåller vi inte allting själva. Du kan därmed få delleveranser, då vissa produkter skickas från Sigro eget lager och vissa produkter kan skickas direkt från leverantörs lager. Givetvis betalar du bara för en frakt per order, oavsett hur många delleveranser det blir. 

 

Om din leverans dröjt längre än vad du blivit meddelad av oss är du naturligtvis välkommen att kontakta oss. Du har alltid möjlighet att logga in på Mina sidor för att se uppdaterad orderstatus. Det gör du genom att klicka här

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Vårt sortiment »
Sigro i Hovmantorp, Allt för Badrummet och mycket mer... nu en av Sveriges största butiker för Dig som vill renovera Badrummet

Våra lokaler i Hovmantorp har en yta på ca 4500 m2 med över 35 utställande leverantörer. E- handel och fysisk butik är helt integrerade och har därmed också samma prisnivå. De varumärken som finns på nätet är oftast även exponerade i vår fysiska butik.

Att handla med välkända varumärken är vår affärsidé, detta ger i sin tur dig som konsument ett tryggare val.

Under 2012 fyller vi 20 år och vår årsförsäljning kommer att passera 50 miljoner under 2012.
Givetvis kommer vi att fira vårt 20-årsjubileum under 2012, och även att vi har funnits 13 år på nätet.

Med en tydlig prissättning på över 40 000 artiklar använder fler och fler möjligheten att skapa sig en prisbild på sin förestående badrumsrenovering. Eftersom vi arbetar med enbart kända varumärken får du här en möjlighet att jämföra våra priser med andra aktörer på marknaden. 

Sigro Internet´s vision är att få representera leverantörer som ligger i framkant med både design och produktutveckling och kvalitet. Vi vill vara deras förlängda arm ut till dig som konsument. För att klara av detta uppdrag är det viktigt att vi är väl förtrogna med produktsortimenten. Genom vår extraordinära utställning kan vi införskaffa denna kunskap. Eftersom vi sett de flesta produkter i verkligheten har kundsupport lättare att besvara dina frågor på nätet.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.
Transportskada »
Om varan kommer bort eller att du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad, ska du omedelbart anmäla detta till oss. Du kan göra detta antingen genom kontaktformuläret som du hittar här, eller genom att maila till info@sigro.se. (Ej per telefon)

 

Kontrollera därför godset noggrant redan vid leveransen. Synliga skador skall anmälas direkt till chauffören, dolda transportskador senast 7 dagar efter mottagandet, och godset får då inte ha flyttats ifrån mottagningsplatsen. Har detta skett eller om tiden 7 dagar har passerats är det ej möjligt att få ersättning för transportskada.

Även allt emballage skall sparas.

 

Vi skickar för närvarande endast produkter inom Sverige.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Avbeställ eller ändra order »
Om du behöver göra ändringar i din order, eller avbeställa helt, kan du göra detta genom att maila till info@sigro.se och referera till ditt ordernummer och det du vill ändra.
Möjligheten att göra ändringar eller avbeställa beror på din aktuella orderstatus. Om din order har fått status Bekräftad är det inte längre möjligt att göra ändringar.
Du kan kontrollera din order/leveransstatus här, under fliken Order/leveransstatus.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.
 
Kundtjänst
Om Sigro
Butik Hovmantorp
Mediaarkiv
Köpvillkor

Sigro.se är en del av Sigro-gruppen:

www.sigro.se
www.offertbutiken.se
www.blandarbutiken.se
Sigro i Hovmantorp

Följ oss på:

© Copyright
Sigro.se
2009-2015

All rights reserved
Öppettider
Hämtprodukter