Laddar innehåll...
Loading
 
 
Logga in
Registrera dig
Kundtjänst | Om Sigro | Butik HovmantorpMediaarkiv | Köpvillkor
www.sigro.se
 
Produktsök Hitta varumärke Hitta badmöbel  
Loading
Kampanjprodukter
Badmöbler
Bad/dusch/porslin
Blandare
Bastu
Värme
VVS
Tvätt/disk
Kakel
 
Här är du nu:  Start /  Kundtjänst
 

Kundtjänst

 
Kontakt Anmäl reklamation Order/leveransstatus  





 

Kundtjänst

Om du inte hittar den hjälp du behöver här på sidan eller via formulären är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på:

Kundtjänst telefon 0478 - 475 90:

mån-fre

09.30 - 12.00


Öppetider vardagar:

mån-fre

13.00 - 18.00

Lördagsöppet i december:

Lör 6/12 10.00 - 14.00
Hitta till butiken >>
Karta över butiken >>

Exempelfrågor

Vårt sortiment »
Sigro i Hovmantorp, Allt för Badrummet och mycket mer... nu en av Sveriges största butiker för Dig som vill renovera Badrummet

Våra lokaler i Hovmantorp har en yta på ca 4500 m2 med över 35 utställande leverantörer. E- handel och fysisk butik är helt integrerade och har därmed också samma prisnivå. De varumärken som finns på nätet är oftast även exponerade i vår fysiska butik.

Att handla med välkända varumärken är vår affärsidé, detta ger i sin tur dig som konsument ett tryggare val.

Under 2012 fyller vi 20 år och vår årsförsäljning kommer att passera 50 miljoner under 2012.
Givetvis kommer vi att fira vårt 20-årsjubileum under 2012, och även att vi har funnits 13 år på nätet.

Med en tydlig prissättning på över 40 000 artiklar använder fler och fler möjligheten att skapa sig en prisbild på sin förestående badrumsrenovering. Eftersom vi arbetar med enbart kända varumärken får du här en möjlighet att jämföra våra priser med andra aktörer på marknaden. 

Sigro Internet´s vision är att få representera leverantörer som ligger i framkant med både design och produktutveckling och kvalitet. Vi vill vara deras förlängda arm ut till dig som konsument. För att klara av detta uppdrag är det viktigt att vi är väl förtrogna med produktsortimenten. Genom vår extraordinära utställning kan vi införskaffa denna kunskap. Eftersom vi sett de flesta produkter i verkligheten har kundsupport lättare att besvara dina frågor på nätet.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.
Problem med att logga in »

Det kan finnas flera orsaker till att det kan vara problem att logga in i kassan eller på Mina sidor:

 

1. Kontrollera dina kunduppgifter.
Ditt användarnamn är den e-postadress som du uppgav när du skapade din kundprofil. Om du är osäker på vilken e-postadress du har angivit så är det den e-postadress dit du mottar våra order- och leveransbekräftelser.

2. Kontrollera ditt lösenord.
När du gjorde din beställning genererades ett lösenord och mailades till dig. Ditt lösenord är skiftlägeskänslighet, vilket innebär att det måste anges med stora- och små bokstäver. Kontrollera även att siffror och bokstäver inte ersätter varandra, t ex att du skriver bokstaven O istället för siffran 0.

3. Få ditt lösenord skickat
Gå till denna sida och ange din e-postadress. Du kommer då att få ett mail med ditt lösenord.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Leveranstid »

En beräknad leveranstid finns angiven på alla produkter i butiken. Vi reserverar oss dock eftersom detta är en uppskattning baserad på normalt lagersaldo och restnoteringar kan uppkomma.  

Efter att du lagt din order kan följa både orderstatus och leveranstider via Mina sidor. Du kommer direkt dit genom att klicka här.

 

Eftersom vi erbjuder ett stort sortiment av produkter lagerhåller vi inte allting själva. Du kan därmed få delleveranser, då vissa produkter skickas från Sigro eget lager och vissa produkter kan skickas direkt från leverantörs lager. Givetvis betalar du bara för en frakt per order, oavsett hur många delleveranser det blir. 

 

Om din leverans dröjt längre än vad du blivit meddelad av oss är du naturligtvis välkommen att kontakta oss. Du har alltid möjlighet att logga in på Mina sidor för att se uppdaterad orderstatus. Det gör du genom att klicka här

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Transportskada »
Om varan kommer bort eller att du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad, ska du omedelbart anmäla detta till oss. Du kan göra detta antingen genom kontaktformuläret som du hittar här, eller genom att maila till info@sigro.se. (Ej per telefon)

 

Kontrollera därför godset noggrant redan vid leveransen. Synliga skador skall anmälas direkt till chauffören, dolda transportskador senast 7 dagar efter mottagandet, och godset får då inte ha flyttats ifrån mottagningsplatsen. Har detta skett eller om tiden 7 dagar har passerats är det ej möjligt att få ersättning för transportskada.

Även allt emballage skall sparas.

 

Vi skickar för närvarande endast produkter inom Sverige.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Frakter »

För frakt tillkommer en fast avgift på 145 kr vid ordersumma upp till 2000 kr, för order över 2000 kr 295 kr. Välj önskad betalningsmetod och leveranssätt vid kassan, innan du bekräftar köpet.

 

Lagervaror upp till 20kg levereras med Posten Mypack (F.d. Postpaket) för uthämtning på ditt närmaste utlämningsställe, ett bekvämt leveransalternativ där du själv väljer att hämta ditt paket när det passar dig. Leveransen SMS-aviseras vid ankomst.

 

Tyngre lagervaror skickas med Posten Pall.Ett, leverans dagtid 08-16. Leveransen teleaviseras av Posten innan leverans.

 

Flertal varor levereras direkt från tillverkaren, leverans sker då dagtid mellan kl. 8-16 med DHL / Schenker eller DFDS Fraktarna

 

Om en beställd vara är restnoterad, meddelar vi dig beräknad leveranstid för att godkänna senare leverans eller makulera beställningen. Om leveranstiden skiljer avsevärt mellan olika varor kommer vi att dela upp din leverans. 

Vi bekräftar alltid hur och när leverans kommer att ske efter att vi har mottagit din order. För alla leveranser gäller transport fram till adressen på körbar väg. Hjälp med att bära in varorna till bostaden ingår inte.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Fråga supporten - få svar direkt

Din fråga:

Snabblänkar

Mina sidor
Glömt lösenord
Köpvillkor
 
 
 

Sigro.se är en del av Sigro-gruppen:

www.sigro.se
www.offertbutiken.se
www.blandarbutiken.se
Sigro i Hovmantorp
 
Följ oss på:
© Copyright Sigro.se 2009-2014  All rights reserved