Laddar innehåll...
Loading
 
 
Logga in
Registrera dig
Kundtjänst | Om Sigro | Butik HovmantorpMediaarkiv | Köpvillkor
www.sigro.se
 
Produktsök Hitta varumärke Hitta badmöbel  
Loading
Kampanjprodukter
Badmöbler
Bad/dusch/porslin
Blandare
Bastu
Värme
VVS
Tvätt/disk
Kakel
 
Här är du nu:  Start /  Kundtjänst
 

Kundtjänst

 
Kontakt Anmäl reklamation Order/leveransstatus  





 

Kundtjänst

Om du inte hittar den hjälp du behöver här på sidan eller via formulären är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på:

Kundtjänst telefon 0478 - 475 90:

mån-fre

09.30 - 12.00


Öppetider vardagar:

mån-fre

13.00 - 18.00

Lördagsöppet:

18/4 10.00 - 14.00
Hitta till butiken >>
Karta över butiken >>

Exempelfrågor

Vårt sortiment »
Sigro i Hovmantorp, Allt för Badrummet och mycket mer... nu en av Sveriges största butiker för Dig som vill renovera Badrummet

Våra lokaler i Hovmantorp har en yta på ca 4500 m2 med över 35 utställande leverantörer. E- handel och fysisk butik är helt integrerade och har därmed också samma prisnivå. De varumärken som finns på nätet är oftast även exponerade i vår fysiska butik.

Att handla med välkända varumärken är vår affärsidé, detta ger i sin tur dig som konsument ett tryggare val.

Under 2012 fyller vi 20 år och vår årsförsäljning kommer att passera 50 miljoner under 2012.
Givetvis kommer vi att fira vårt 20-årsjubileum under 2012, och även att vi har funnits 13 år på nätet.

Med en tydlig prissättning på över 40 000 artiklar använder fler och fler möjligheten att skapa sig en prisbild på sin förestående badrumsrenovering. Eftersom vi arbetar med enbart kända varumärken får du här en möjlighet att jämföra våra priser med andra aktörer på marknaden. 

Sigro Internet´s vision är att få representera leverantörer som ligger i framkant med både design och produktutveckling och kvalitet. Vi vill vara deras förlängda arm ut till dig som konsument. För att klara av detta uppdrag är det viktigt att vi är väl förtrogna med produktsortimenten. Genom vår extraordinära utställning kan vi införskaffa denna kunskap. Eftersom vi sett de flesta produkter i verkligheten har kundsupport lättare att besvara dina frågor på nätet.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.
Orderstatus »
Du kan ha full koll på orderstatus och leveranstider via Mina sidor. Du kommer direkt dit genom att klicka här.

Det finns några olika typer avstatus din order kan ha:

- Obehandlad. Denna status får alla nya ordrar, och innebär att vår logistikavdelning inte hunnit påbörja arbetet med din order.
- Under behandling. Din order håller nu på att plockas ihop, alternativt har beställts upp från leverantör. Din order kommer att ha denna status tills dess att alla produkter plockats ihop, eller att alla leverantörer bekräftat beställningen med ett leveransdatum.
- Bekräftad. Din order är nu färdigplockad, alternativt har alla leverantörer nu bekräftat beställningen med ett leveransdatum. Du kommer i detta skede att få ett mail med ett samlat leveransdatum för ordern.
- Makulerad. Din order har strukits på din egen begäran alternativt att din betalning inte blivit godkänd av bank/fakturautställare.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Presentkort »
Gör någon glad - ge bort ett presentkort.
Det är väldigt enkelt att ge bort ett presentkort på sigro.se. Sök på "presentkort" och ange vilken summa du vill ge bort. Genomför sedan ordern precis som vanligt, och inom några dagar kommer presentkortet hemskickat med posten, alternativt om du själv väljer att komma till vår butik och hämta det.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.
Problem med att logga in »

Det kan finnas flera orsaker till att det kan vara problem att logga in i kassan eller på Mina sidor:

 

1. Kontrollera dina kunduppgifter.
Ditt användarnamn är den e-postadress som du uppgav när du skapade din kundprofil. Om du är osäker på vilken e-postadress du har angivit så är det den e-postadress dit du mottar våra order- och leveransbekräftelser.

2. Kontrollera ditt lösenord.
När du gjorde din beställning genererades ett lösenord och mailades till dig. Ditt lösenord är skiftlägeskänslighet, vilket innebär att det måste anges med stora- och små bokstäver. Kontrollera även att siffror och bokstäver inte ersätter varandra, t ex att du skriver bokstaven O istället för siffran 0.

3. Få ditt lösenord skickat
Gå till denna sida och ange din e-postadress. Du kommer då att få ett mail med ditt lösenord.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Behandling av personuppgifter »

Alla personuppgifter som du lämnar till sigro.se hanteras med största respekt. Vårt sätt att samla och lagra information följer Personuppgiftslagen, SFS 1998:204.

Lagen bygger på gemensamma regler som har beslutats inom EU.


DIBS som är vår PSP (Payment Service Provider) uppfyller kraven för PCI DSS
Personuppgifterna skyddas mot externa intrång
Som kund har du rätt att begära utdrag av registrerade uppgifter
Som kund har du rätt att begära ändring av registrerade uppgifter
Som kund har du rätt att begära att uppgifterna raderas.

 

Sigro medverkar ej till att skicka sk SPAM. Som kund till oss kan du få e-post rörande er order, betalning eller annan kommunikation du initierat samt information,

nyhetsbrev eller erbjudanden kring vår kundrelation. E-postutskick från tredje part eller rörande varor eller tjänster som ej är direkt relaterade till vår verksamhet

förekommer ej. Vid automatiskt utskick kan du som kund enkelt avregistrera dig via en länk i e-postmeddelandet. Detta kan ske utan att du som kund måste göra

en inloggning eller liknande. 

 

Vi förbinder oss att inte på något sätt lämna ut eller sälja vidare de personuppgifter som vi inhämtar från våra kunder. Vi inhämtar bara den information som vi

behöver för att kunna behandla din order och informationen används bara av oss själva samt de partner vi använder för att kunna genomföra köpet. Exempel på

partners är PSP (Payment Service Provider) och Kreditgivare samt banker. I vårt fall DIBS payment services, Klarna samt respektive bank.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Fråga supporten - få svar direkt

Din fråga:

Snabblänkar

Mina sidor
Glömt lösenord
Köpvillkor
 
 
 

Sigro.se är en del av Sigro-gruppen:

www.sigro.se
www.offertbutiken.se
www.blandarbutiken.se
Sigro i Hovmantorp
 
Följ oss på:
© Copyright Sigro.se 2009-2014  All rights reserved