Laddar innehåll...
Loading
 
 
Logga in
Registrera dig
Kundtjänst | Om Sigro | Butik HovmantorpMediaarkiv | Köpvillkor
www.sigro.se
 
Produktsök Hitta varumärke Hitta badmöbel  
Loading
Kampanjprodukter
Badmöbler
Bad/dusch/porslin
Blandare
Bastu
Värme
VVS
Tvätt/disk
Kakel
 
Här är du nu:  Start /  Kundtjänst
 

Kundtjänst

 
Kontakt Anmäl reklamation Order/leveransstatus  





 

Kundtjänst

Om du inte hittar den hjälp du behöver här på sidan eller via formulären är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på:
info@sigro.se

Kundtjänst telefon 0478 - 475 90:

mån-fre

09.30 - 12.00


Öppetider vardagar:

mån-fre

13.00 - 18.00

Lördagsöppet i höst:

lör 22/11 10.00 - 14.00
lör 6/12 10.00 - 14.00
lör 20/12 10.00 - 14.00
Hitta till butiken >>
Karta över butiken >>

Exempelfrågor

Avbeställ eller ändra order »
Om du behöver göra ändringar i din order, eller avbeställa helt, kan du göra detta genom att maila till info@sigro.se och referera till ditt ordernummer och det du vill ändra.
Möjligheten att göra ändringar eller avbeställa beror på din aktuella orderstatus. Om din order har fått status Bekräftad är det inte längre möjligt att göra ändringar.
Du kan kontrollera din order/leveransstatus här, under fliken Order/leveransstatus.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.
Problem med att logga in »

Det kan finnas flera orsaker till att det kan vara problem att logga in i kassan eller på Mina sidor:

 

1. Kontrollera dina kunduppgifter.
Ditt användarnamn är den e-postadress som du uppgav när du skapade din kundprofil. Om du är osäker på vilken e-postadress du har angivit så är det den e-postadress dit du mottar våra order- och leveransbekräftelser.

2. Kontrollera ditt lösenord.
När du gjorde din beställning genererades ett lösenord och mailades till dig. Ditt lösenord är skiftlägeskänslighet, vilket innebär att det måste anges med stora- och små bokstäver. Kontrollera även att siffror och bokstäver inte ersätter varandra, t ex att du skriver bokstaven O istället för siffran 0.

3. Få ditt lösenord skickat
Gå till denna sida och ange din e-postadress. Du kommer då att få ett mail med ditt lösenord.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Transportskada »
Om varan kommer bort eller att du vid mottagandet upptäcker att försändelsen är transportskadad, ska du omedelbart anmäla detta till oss. Du kan göra detta antingen genom kontaktformuläret som du hittar här, eller genom att maila till info@sigro.se. (Ej per telefon)

 

Kontrollera därför godset noggrant redan vid leveransen. Synliga skador skall anmälas direkt till chauffören, dolda transportskador senast 7 dagar efter mottagandet, och godset får då inte ha flyttats ifrån mottagningsplatsen. Har detta skett eller om tiden 7 dagar har passerats är det ej möjligt att få ersättning för transportskada.

Även allt emballage skall sparas.

 

Vi skickar för närvarande endast produkter inom Sverige.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Orderstatus »
Du kan ha full koll på orderstatus och leveranstider via Mina sidor. Du kommer direkt dit genom att klicka här.

Det finns några olika typer avstatus din order kan ha:

- Obehandlad. Denna status får alla nya ordrar, och innebär att vår logistikavdelning inte hunnit påbörja arbetet med din order.
- Under behandling. Din order håller nu på att plockas ihop, alternativt har beställts upp från leverantör. Din order kommer att ha denna status tills dess att alla produkter plockats ihop, eller att alla leverantörer bekräftat beställningen med ett leveransdatum.
- Bekräftad. Din order är nu färdigplockad, alternativt har alla leverantörer nu bekräftat beställningen med ett leveransdatum. Du kommer i detta skede att få ett mail med ett samlat leveransdatum för ordern.
- Makulerad. Din order har strukits på din egen begäran alternativt att din betalning inte blivit godkänd av bank/fakturautställare.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Leveranstid »

En beräknad leveranstid finns angiven på alla produkter i butiken. Vi reserverar oss dock eftersom detta är en uppskattning baserad på normalt lagersaldo och restnoteringar kan uppkomma.  

Efter att du lagt din order kan följa både orderstatus och leveranstider via Mina sidor. Du kommer direkt dit genom att klicka här.

 

Eftersom vi erbjuder ett stort sortiment av produkter lagerhåller vi inte allting själva. Du kan därmed få delleveranser, då vissa produkter skickas från Sigro eget lager och vissa produkter kan skickas direkt från leverantörs lager. Givetvis betalar du bara för en frakt per order, oavsett hur många delleveranser det blir. 

 

Om din leverans dröjt längre än vad du blivit meddelad av oss är du naturligtvis välkommen att kontakta oss. Du har alltid möjlighet att logga in på Mina sidor för att se uppdaterad orderstatus. Det gör du genom att klicka här

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Fråga supporten - få svar direkt

Din fråga:

Snabblänkar

Mina sidor
Glömt lösenord
Köpvillkor
 
 
 

Sigro.se är en del av Sigro-gruppen:

www.sigro.se
www.offertbutiken.se
www.blandarbutiken.se
Sigro i Hovmantorp
 
Följ oss på:
© Copyright Sigro.se 2009-2014  All rights reserved