0 Totalt | varor 0 kr
 
www.sigro.se
Kundtjänst
Om Sigro
Butik Hovmantorp
Mediaarkiv
Köpvillkor
Produktsök Hitta varumärke Hitta badmöbel  
Här är du nu:  Start /  Kundtjänst

Kundtjänst

 
Kontakt Anmäl reklamation Order/leveransstatus  





captcha
 

Exempelfrågor

Avbeställ eller ändra order »
Om du behöver göra ändringar i din order, eller avbeställa helt, kan du göra detta genom att maila till info@sigro.se och referera till ditt ordernummer och det du vill ändra.
Möjligheten att göra ändringar eller avbeställa beror på din aktuella orderstatus. Om din order har fått status Bekräftad är det inte längre möjligt att göra ändringar.
Du kan kontrollera din order/leveransstatus här, under fliken Order/leveransstatus.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.
Frakter »

För frakt tillkommer en fast avgift på 145 kr vid ordersumma upp till 2000 kr, för order över 2000 kr 295 kr. Välj önskad betalningsmetod och leveranssätt vid kassan, innan du bekräftar köpet.

 

Lagervaror upp till 20kg levereras med Posten Mypack (F.d. Postpaket) för uthämtning på ditt närmaste utlämningsställe, ett bekvämt leveransalternativ där du själv väljer att hämta ditt paket när det passar dig. Leveransen SMS-aviseras vid ankomst.

 

Tyngre lagervaror skickas med Posten Pall.Ett, leverans dagtid 08-16. Leveransen teleaviseras av Posten innan leverans.

 

Flertal varor levereras direkt från tillverkaren, leverans sker då dagtid mellan kl. 8-16 med DHL / Schenker eller DFDS Fraktarna

 

Om en beställd vara är restnoterad, meddelar vi dig beräknad leveranstid för att godkänna senare leverans eller makulera beställningen. Om leveranstiden skiljer avsevärt mellan olika varor kommer vi att dela upp din leverans. 

Vi bekräftar alltid hur och när leverans kommer att ske efter att vi har mottagit din order. För alla leveranser gäller transport fram till adressen på körbar väg. Hjälp med att bära in varorna till bostaden ingår inte.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Leveranstid »

En beräknad leveranstid finns angiven på alla produkter i butiken. Vi reserverar oss dock eftersom detta är en uppskattning baserad på normalt lagersaldo och restnoteringar kan uppkomma.  

Efter att du lagt din order kan följa både orderstatus och leveranstider via Mina sidor. Du kommer direkt dit genom att klicka här.

 

Eftersom vi erbjuder ett stort sortiment av produkter lagerhåller vi inte allting själva. Du kan därmed få delleveranser, då vissa produkter skickas från Sigro eget lager och vissa produkter kan skickas direkt från leverantörs lager. Givetvis betalar du bara för en frakt per order, oavsett hur många delleveranser det blir. 

 

Om din leverans dröjt längre än vad du blivit meddelad av oss är du naturligtvis välkommen att kontakta oss. Du har alltid möjlighet att logga in på Mina sidor för att se uppdaterad orderstatus. Det gör du genom att klicka här

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Vårt sortiment »
Sigro i Hovmantorp, Allt för Badrummet och mycket mer... nu en av Sveriges största butiker för Dig som vill renovera Badrummet

Våra lokaler i Hovmantorp har en yta på ca 4500 m2 med över 35 utställande leverantörer. E- handel och fysisk butik är helt integrerade och har därmed också samma prisnivå. De varumärken som finns på nätet är oftast även exponerade i vår fysiska butik.

Att handla med välkända varumärken är vår affärsidé, detta ger i sin tur dig som konsument ett tryggare val.

Under 2012 fyller vi 20 år och vår årsförsäljning kommer att passera 50 miljoner under 2012.
Givetvis kommer vi att fira vårt 20-årsjubileum under 2012, och även att vi har funnits 13 år på nätet.

Med en tydlig prissättning på över 40 000 artiklar använder fler och fler möjligheten att skapa sig en prisbild på sin förestående badrumsrenovering. Eftersom vi arbetar med enbart kända varumärken får du här en möjlighet att jämföra våra priser med andra aktörer på marknaden. 

Sigro Internet´s vision är att få representera leverantörer som ligger i framkant med både design och produktutveckling och kvalitet. Vi vill vara deras förlängda arm ut till dig som konsument. För att klara av detta uppdrag är det viktigt att vi är väl förtrogna med produktsortimenten. Genom vår extraordinära utställning kan vi införskaffa denna kunskap. Eftersom vi sett de flesta produkter i verkligheten har kundsupport lättare att besvara dina frågor på nätet.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.
Behandling av personuppgifter »

Alla personuppgifter som du lämnar till sigro.se hanteras med största respekt. Vårt sätt att samla och lagra information följer Personuppgiftslagen, SFS 1998:204.

Lagen bygger på gemensamma regler som har beslutats inom EU.


DIBS som är vår PSP (Payment Service Provider) uppfyller kraven för PCI DSS
Personuppgifterna skyddas mot externa intrång
Som kund har du rätt att begära utdrag av registrerade uppgifter
Som kund har du rätt att begära ändring av registrerade uppgifter
Som kund har du rätt att begära att uppgifterna raderas.

 

Sigro medverkar ej till att skicka sk SPAM. Som kund till oss kan du få e-post rörande er order, betalning eller annan kommunikation du initierat samt information,

nyhetsbrev eller erbjudanden kring vår kundrelation. E-postutskick från tredje part eller rörande varor eller tjänster som ej är direkt relaterade till vår verksamhet

förekommer ej. Vid automatiskt utskick kan du som kund enkelt avregistrera dig via en länk i e-postmeddelandet. Detta kan ske utan att du som kund måste göra

en inloggning eller liknande. 

 

Vi förbinder oss att inte på något sätt lämna ut eller sälja vidare de personuppgifter som vi inhämtar från våra kunder. Vi inhämtar bara den information som vi

behöver för att kunna behandla din order och informationen används bara av oss själva samt de partner vi använder för att kunna genomföra köpet. Exempel på

partners är PSP (Payment Service Provider) och Kreditgivare samt banker. I vårt fall DIBS payment services, Klarna samt respektive bank.

Om detta inte besvarar din fråga är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på info@sigro.se eller 0478-47590.

Fråga supporten - få svar direkt

Din fråga:

Kundtjänst

Om du inte hittar den hjälp du behöver här på sidan eller via formulären är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på:
info@sigro.se

Kundtjänst telefon 0478 - 475 90:
Mån-fre: 9.30-12.00

Öppettider vardagar:
Mån-fre: 13-18

Semesterinfo:
Sigro i Hovmantorp kommer att hålla semesterstängt v 29-30.

Ordrar som läggs under denna perioden behandlas som vanligt, men för produkter som skickas via vårt lager kommer utleverans att ske i v 31.

Hitta till butiken >>
Karta över butiken >>

Snabblänkar

Mina sidor
Glömt lösenord
Köpvillkor
 
 
 

Sigro.se är en del av Sigro-gruppen:

www.sigro.se
www.offertbutiken.se
www.blandarbutiken.se
Sigro i Hovmantorp
 
Följ oss på:
© Copyright Sigro.se 2009-2015  All rights reserved